- DAW
-
Recording
- Audio Interfaces
-
Mikrofone
- Großmembran Mikrofone
- Kleinmembran Mikrofone
- Stereo Mikrofone
- Instrumentenmikrofone
- Bändchenmikrofone
- Gesangsmikrofone
- Grenzflächenmikrofone
- Messmikrofone
- Lavaliermikrofone
- Broadcastmikrofone
- Headsetmikrofone
- Drahtlosmikrofone
- Mikrofone für Installation
- Podcast Mikrofone
- Spezialmikrofone
- Mikrofonsets
- Zubehör für Mikrofone
- Abhörmonitore
- Kopfhörer und Verstärker
- Digitale Recording-Mischpulte
- Digitalwandler
- MIDI-Equipment
- Summierer
- Analoge Recording-Mischpulte
- Synchronizer/Clockgeneratoren
- Outboard & FX
-
Broadcast & Installation
-
Studiozubehör
- Studio-/Monitorcontroller
- Patchbays
- Studiomöbel
- Studioracks
- Anzeigeninstrumente & Sichtgeräte
- Ständer & Stative
- Remotes & Controller
- Erweiterungskarten/Interfaces
- Studioequipment Cases
- DI/Symmetrierboxen
- Signalsplitter
- Taschen für Studioequipment
- Spannungsstabilisatoren
- Sonstiges Zubehör für Studio und Recording
- Studio Akustikelemente
- Studiokabinen
- Studiobundles
- Broadcast
- Installationstechnik
- Kommunikationstechnik
- Lautsprechersysteme
-
Studiozubehör
- Kabel
- Angebote & Aktionen
Produkte filtern
–
A-Designs ATTY
149,00 €*
A-Designs ATTYLow-cost, high-quality passive stereo line-level control with convenient single-knob control.Don’t let its affordability fool you; the A-Designs Audio ATTY (rhymes with “Patty”) is a no-compromise, 100% passive, two-channel line-level attenuator offering transparent, unaffected sound quality. ATTY’s diminutive size (4-1/2” x 1-1/2” x 3”) makes it a highly versatile and convenient tool, suitable for use in a world-class studio. Or, it can be a cost-effective solution to the space-challenged bedroom studio needing high-quality monitor control (without the high price tag).The A-Designs Audio ATTY is simplicity itself. Its passive design allows it to be placed in any signal path with ease. Housed in a rugged metal case, it has two Neutrik XLR/TRS (1/4″) combo jacks and two balanced XLR outputs for quiet, noise-free operation. Stereo Level control is provided by a single knob, which adds to ATTY’s ease-of-use resume. With a single knob twist, you can control stereo monitors, or the outputs of a dual-channel preamp while recording a loud sound source. And if you find yourself in a situation, studio or stage, where feedback or other nasty-big, speaking-thumping sounds take you by surprise, you find ATTY’s Mute/panic button a godsend.Features:• 100% passive line attenuator• Does not color or negatively affect sound quality• Convenient, one-knob stereo level control• Transparent, noise-free level control for any line-level source• Desktop powered monitor control• Super handy Mute/Panic button prevents speaker-damaging thumps or feedback• Prevent digital overs caused by high-output preamps• Control output levels while maintaining high-gain input signal• Compact size fits easily in small spaces.Technical Specifications:• Two balanced Neutrik XLR/TRS combo jacks• Two balanced XLR outputs• Rugged metal casing• Dimemsions (W/H/D): 4-1/2” x 1-1/2″ x 3”• Weight: 0.7 lb.
Eventide H9000 Avid ProTools Expansion Board
1.169,00 €*
Mit der vom Benutzer installierbaren Erweiterungskarte können Pro Tools HDX- oder HD Native-Anwender den H9000 über den primären DigiLink-Anschluss, für bis zu 32 Kanäle Ein- und Ausgangskanäle, direkt mit Pro Tools|HD verbinden. Alternativ kann er über den sekundären DigiLink-Anschluss mit dem mitgelieferten 4m-Mini-Digilink-Kabel mit anderen Pro Tools-Interfaces verkettet werden. Der H9000 kann über Loop Sync/Word Clock mit einem externen Taktgeber synchronisiert werden, oder selbst als Clock Source fungieren. Gleichzeitig mit der Veröffentlichung des Avid ProTools Expansion Boards wird auch die Version 1.3 der Betriebssoftware für den H9000 freigegeben.